Konference #HZM: Jak snížit náklady díky Customer Experience

Konference #HZM: Jak snížit náklady díky Customer Experience

NTD_9651

Jelikož se nám potvrdilo, že #HolkyzMarketingu umí ocenit dobrý event, připravujeme další mini konferenci! Ve středu 3. května v 15:00 se uvidíme u nás v Online People v pražském Karlíně. Můžete se těšit na akci plnou zajímavých spíkrů i příjemný večerní networking. 

Inspirovat, předat si vzájemně zkušenosti či novinky v online, seznámit se a pokecat osobně. To je cílem další mini konference pro členky Facebook skupiny #HolkyzMarketingu v Online People. Jedním z marketérů, kteří mají co říct, je Karel Zimmermann, Online Marketing Manager ve společnosti Conrad Electronics. O čem se budeme bavit?

Karle, na konferenci prý prozradíš, jak jste v Conradu ušetřili 25 % ročních nákladů, je tak?

Ano, tohle se nám povedlo i díky novému přemýšlení o zákazníkovi a kvalitní analýze dat.  Myslím, že můj vstup zaujme hlavně marketérky, které mají na starosti investice do jednotlivých kanálů marketingového mixu. Jelikož jde o komorní akci, nebudu povídat o věcech, které si snadno vygooglíte, spíš si promluvíme o konkrétních příbězích z Conradu. Bavíme se jako rovný s rovným. Všichni, kdo přijdou, si zaslouží respekt.

Budeš mluvit i o Customer Experience?

Ano, témata se budou točit kolem Customer Experience a také User Experience (UX ) na úrovni marketingového mixu. Dozvíte se, jak jsme v Conradu přistupovali k zákazníkovi a tvořili persony. Plánuji také rozebrat téma, jak budovat dobré ROI pomocí STDC a analýzy dat. Jemně se pak dotkneme analýzy atribuce, retence, cílení a nastavení KPI.

406242_1795745109234_1050106271_n

Prozraď ještě, jaká byla tvoje dráha v online?

Svou kariéru beru jako osud, ještě ve 24 jsem totiž chtěl být popelářem :). V online prostředí pracuji od samého začátku, většinou pro korporace nebo velké české firmy. Začínal jsem jako obchoďák s legálním spamem, prošel snad všemi pozicemi v e-commerce a pracoval v agenturách na IT a online marketingových projektech.

Jak sbíráš zkušenosti a inspiraci?

Přicházejí časem a praxí. Hodně jsem vzhlížel k pár lidem přímo ve firmách, kde jsem pracoval a mnoho se od nich naučil. Mí nejoblíbenější influenceři jsou Larry Kim, z českých Jan Řezáč, Karel Kaix Ruiz, Marek Lecián, Marek Prokop, Michal Špaček, Tomáš Čupr nebo Pavlína Louženská. Pravidelně čerpám informace a inspiraci z oborových médií, mám rád Katovnu. A více se dozvíte na konferenci ;).

Kdy a kde se uvidíme?

Akce proběhne ve středu 3. května od 15. do 19. hodiny u nás v kancelářích Online People na Rohanském nábřeží 661/5 v Praze. Témata se budou pohybovat kolem práce na volné noze, výkonu, PR i obsahu.

Chcete se stát spíkrem? Pokud jste v práci narazili na zajímavou novinku nebo za sebou máte unikátní kampaň, pošlete nám stručnou anotaci a společně připravíme krátký příspěvek do konference. Akce není zaměřená na konkrétní téma, takže přijímáme cokoliv z online či e-commerce. Pro přihlášení témat pište na ahoj@onlinepeople.cz do neděle 23. dubna.

Těšíme se na vás!