Přehled volných pozic


Web analytik

Společnost: BNP Paribas Personal Finance SA

Umíš najít to podstatné pro zvyšování výkonu webu i online kampaní? A co nevíš, to si doměříš, případně navrhneš, jak to doměřit? 

 

Víš jak fungují jednotlivé marketingové kanály jako Google Ads, Sklik, Facebook Ads, RTB? Pak můžeš být náš člověk!

Co budeš přesně dělat?

  • Správovat a rozvíjet používané analytické platformy – tvořit nové reporty a udržovat stávající (pro lokální použití i pro centrálu ve Francii)
  • Identifikovat klíčové oblasti pro zlepšení na základě analýzy dat (zejména zvyšování konverzního poměru na webu, zvyšování návratnosti kampaní)
  • Navrhovat další optimalizaci reportingu – hlavně směrem k větší automatizaci
  • Seznamovat se s používanými on-line marketingovými platformami a postupně převzít správu vybraných platforem
  • Účastnit se interních projektů

Co ti spadne do klína? 

  • Kompletní správa analytických nástrojů, které používáme pro měření výkonu webu a kampaní (Google + Adobe Analytics, Keboola + Good Data)
  • Zdokonalování reportingu pro měření výkonu webu a kampaní
  • Časem i správa kampaní ve vybraných on-line kanálech 

Co od tebe čekáme? 

  • Znalost webové analytiky - Google Analytics (a ideálně i Adobe Analitycs)
  • Znalost data management platforem - Keboola Connection a Good Data (nebo obdobné)
  • Zkušenosti s tvořením e-commerce funnelů v rámci reportingu
  • Pokročilou znalost Google Tag Manageru
  • Základní znalosti principů on-line marketingu (RTB, Facebook ads, Sklik, Adwords) * Základní znalosti SEO
  • Analytické myšlení a pečlivost
  • Proaktivní přístup
  • Schopnost srozumitelně vysvětlit kolegům i složité problémy a jasně formulovat zadání

Informace o pozici

Praha Smíchov

HPP

Hello Bank!

Kontakt

BNP Paribas Personal Finance SA

Pavlína Zábojníková

pavlina.zabojnikova@onlinepeople.cz

734445535

Mám zájem o tuto pozici!

Přiložených souborů: 0
Nahrát soubor